10 Haziran 2012

Ünlülerin Evleri

Ünlüler... Sanatçılar, aktristler, aktörler, şarkıcılar...
Gözümüzün önündeler, hayatımızın içindeler. Nerede ne yaptıklarını biliyoruz aşağı yukarı. Kendi rızalarıyla artık evlerinin içine de girer olduk.

MTV kanalında izlerdim, yabancıların evlerini gösterirdi. Programın adı da "Cribs"  idi.
Kulübe yani:-) Nasıl bir ironi olduğunu izleyince anlıyorsunuz.
Evlerinde sinema salonlarından tutun, basketbol sahasına, kendilerine ait ormandan göle, kapıda 4-5 tane milyon dolarlık arabalara kadar her şey var. Zaten ev demek az, saray, şato, malikane daha doğru:-)

Bizimkiler daha mütevazi kalıyor. Tamam havuzlu triplex evler, kocaman salonlar, odalar, yemyeşil bahçe falan ama onlarınki bir başka görkemli...
Birkaç örnek göstereyim, sonra bizimkilere geçeyim..

                                                                   Brad Pitt


Enrique Iglesias



                                                                  Celine Dion






                                                              Christina Aguilera










                                                                George Clooney





                                                             Jennifer Aniston




                                                            Sarah Jessica Parker





                                                              Ajda Pekkan






 Berna Laçin




Ceyda Düvenci




                                                           Demet-İbrahim Kutluay







                                                              Dolunay Soysert





Ebru Akel



                                                           Gülben Ergen



                                                               Sertap Erener





                                                                 İclal Aydın




Seyfi Dursunoğlu (Huysuz Virjin)




Ebru Cündübeyoğlu






4 yorum:

  1. Türkan Ertanç11.06.2012 14:23

    Param olsaydı bu kadar şatafatlı evler alıp şatafatlı döşer miydim diye düşünüyorum da, yapardım herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kadar ileri gitmeyebilirdim sanırım. Modern, şık ve rahat olurdu benim tarzım..

      Sil
  2. Cooook param bile olsa, öyle haddinden büyük, sato tarzi evlerde oturmazdim asla. Ev dedigin ev gibi olacak kardesim, ne o öyle? Kendimi kaybedecegim, bir odadan ötekine gitmek icin yarim saat gecen evi hic istemem (yan cebime koy dermisim:) yok yok, valla istemem)

    Mesela Corcum Kulunim, Sertap Erener ve de özellikle Sarah Jessica Parker'in evi tam benlikmis:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de evi ev gibi severim. Mesela bazı evler antika doludur tıka basa. Hiç sıcak gelmez bana.. Ya da işte kocamandır...
    Fonksiyonel olacak, az eşya olacak, sıcak olacak.
    Ha, 5 odası olursa hayır demem. Hobi, spor, giyinme odası bir de çamaşır odası için lazım yani. Tabii saydım da toplamda 8 oda ediyor olması gereken diğer odalarla birlikte:-p Aç gözlü müyüm neyim? :-)
    Ama istediklerim de gerekli değil mi? Her eve lazım aslında ama olabildiğince sığmaya çalışıyoruz..
    Buna da şükür elbette...

    Bu arad Corcumuz Kulinimizin evini kendisiyle birlikte veriyorlarsa hayır demiyoruz değil mi? :-p Şato gibi olsa da olur bak.. :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...