Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

05 Nisan 2012

Tasarım Mutfak Gereçleri

Bana kocaman bir mutfak verin, eh, hatırı sayılır miktar da para.
Alayım bunların hepsini. Hayatımın geri kalanını mutlu mesut geçireyim:-)
Seviyorum, çok hem de. Fonksiyonel, farklı, düşünülmüş, eşsiz, deli hepsi. Tasarımcılar deli, bundan eminim. Ve ne diyorum hep?
Ben deli seviyorum:-)
Buyursunlar efenim..





















































































































25 yorum:

  1. hepsinden istiyorum hatun bilgine:) gökşen:)

    YanıtlaSil
  2. bayildim hepsine yaa... hele o butter stick varya? ondan bana acilen lazim bitane. sinir olurum herdefasinda o donmus sert tereyagini kizarmis ekmegin üzerine sürmekle ugrasirken. nekadar pratikmis yahu:)
    insanlarin su yaratici zekalarina hayran olmamak elde degil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakınsana, belki bulursun bir yerlerde..
      Ben de bakınayım burada:-)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Kadınlar daha çok sever:-) İlgilerini çeker bir de isterler, çok güzeller hepsi çünkü:-)
      Tabii eşler bu durumda ilgi çekici bulmayabilirler:-)

      Sil
  4. Hepsi çok güzeeel hepsinden istiyorum:))

    YanıtlaSil
  5. BUNLARA NASIL SAHİP OLABİLİRİZ ??

    YanıtlaSil
  6. nerden alabilecegimizi de paylaşsaydnz ya :-(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...