Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Haziran 2012

Mutfak Dolapları


Dolap içleri için harika çözümler var. Yer kazandıran, kullanım kolaylığı sağlayan...
Adalı mutfakları seviyorum ben. Bol dolaplı bir de.
Tabii bunun için kocaman da bir mutfak lazım.
Gerçi büyük olmasa da istediğim şekilde dolaplandırmak da işimi görür.
Kavanoz dolabım ayrı, tabak dolabım ayrı, bardak dolabım ayrı olsun istiyorum mesela. Tencereleri alırken zorlanmayayım, eğilmeyeyim, uzanmayayım... Tavalarım üst üste durmasın.
Deterjanlar için ayrı bir yer olsun vs.

Güzel fikirler var fotoğraflarda...
Bakınız şöyle:












































3 yorum:

  1. Kimisi pek iddialı olsa da pek çoğu harika!
    Bunlara baktıktan sonra utandım kendi dolap içlerimi hatırlayınca.

    YanıtlaSil
  2. bayıldım yeni bir evim olursa mutlaka uygulayacagım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...