Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Ocak 2012

Magnetlerim

Yaklaşık 5 yıldır yaptığım magnet koleksiyonumu fotoğrafladım yine..
Öyle güzel geliyorlar ki bana, içim titriyor onlara:-)
Kadınlar mücevher almayı da hediye edilmesini de severler değil mi? Bana sorun; mücevher mi magnet mi?
Cevap veriyorum; Magnet:-)
Benim mücevherlerim de onlar ne yapayım? Seviyorum işte..
Gittiğim ülkelerden ve şehirlerden aldığım magnetlerle başlayan aşkım, arkadaşlarıma ricalarımla gelen magnetlerle zenginleşti. 235 tane oldular.
Bana magnet gönderen, getiren, düşünen, emek veren arkadaşlarımın hepsine çooook teşekkür, çoook..
Aşağıya birkaçını ekledim.  Magnetlerde alındığı şehrin ya da ülkenin simgesi ya da ismi olmalı. Çok fazla magnet var, değişik tarzda, çiçekler böcekler.. Hepsi de harika ama amacım ülke ve şehir magnetlerimi çoğaltmak..
Tamamını slideshow olarak sayfanın solunda görüyor olacaksınız..
İyi seyirler :-)
























7 yorum:

  1. brugge 'a gittin mi!! çok merak ediyorum orayı..

    YanıtlaSil
  2. Buket,
    Ben gitmedim oraya, bir arkadaşım getirdi.
    Umarım gidersin, mutlu anılarla, fotoğraflarla dönersin:-)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    gidip gördüğüm ama magnetini alamadığım şehirler var. internetten satan bi yerler var mı acaba, ya da ankara'da?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç fikrim yok.. Gitti gidiyor gibi sitelere bakınsanız?

      Sil
  4. tatlım magnetlerin çok güzel.benimde ufak bir koleksiyonum var.gerçekdende güzel bir hobi bende çok seviyorum onları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Ben de çok seviyorum hepsini:-)

      Sil
  5. Bende bunlar gibi değişik şık magnetlerden istiyorum acaba satmak isteyenler varmıdır yoksa başka türlü sahip olmam zor gibi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...