Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

05 Haziran 2019

Gidenin Kalanı

Sadece Barış'ımı anlatmak icin açtım bu sayfayı. O yüzden adı "Gidenin Kalanı" 
Gidenden kalanım. Ondan bana kalanları yazıp onu yaşıyor kılmak için aklımda kalan ne varsa yazıyor olacağım.
Facebook ve Instagram'daki hesaplarımda paylaşıyordum ama sadece ona ait bir sayfa olsun istedim. 
Instagram'da da aynı isimde ona ait bir sayfa açtım, (gideninkalani) 
Şimdiye kadar yazdıklarımın annelere ya da çocuklara bir şekilde dokunmuş olduğunu söylediniz bana hep.
Yaşadıklarımız yeni, bilinmez, çözülmez, anlaşılmaz.
Çoğu kez bu bilinmezliğin kilidini açacak bir anahtar var mı diye aradım. Aynı şeyleri yaşayıp benim gibi hisseden olmuş mu? Süreç nasıl işlemiş? Ne yapmalı? Nasıl geçecek bu zaman, diye sorduğum sorulara cevap ararken, aynı cevabın peşinde olanların elinden tutar mıyım diye yazdıklarımı paylaşmak istedim.
Bu konuda yalnız olmadığımı bilmek iyi hissettirmiyor, içimdekini kimse yaşasın istemem ama Allah onlara da yazmışsa bu kaderi, yalnız olmadıklarını bilmeleri için yazıyorum.
İçindekiyle devam etmeye çalışmak yürüyemediğin bacaklarını ellerinle tutup yürütmeye çalışmak gibi.
Gitmiyor bazen.
Bu yüzden yazıyorum. İçimdeki çıkar da hafiflersem yürüyebilirim, diye.
İstiyorsanız gelin, ne alırsanız alın yazdıklarımdan.
İyi gelsin, kalbinizden yol bulup hayata iyilikle aksın.
Ama üzüyorsam okumayın olur mu?
Sevginize ve desteğinize şükranla sarılıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...