Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Şubat 2012

Market Poşeti Açma Sorunsalı:-)


Market alışverişi harika ama kasaya gelip poşeti açmak depresif bir durum..
Görüyorum, yaşıyorum birebir.
Depreşiyorum! :-)

Arkanızda bir sürü kişi birikir, siz telaşla açmaya çalışırsınız poşeti, açılmaz, parmağınızı ıslatıp açmaya çalışırsınız, olmaz...
(Eve gelir gelmez elini yıkayan biri olarak, dışarının pisi tozu sinmiş halde bunu yapmaya uyuz oluyorum:-) )
Hemencecik açanı görmedim henüz. İlle bir mücadele yaşanır yani..
Sonunda kan ter içinde bir şekilde açarsınız.
Artık market poşeti açmanın kolay bir yolu var:-)

Bir yerde mi gördüm, ben mi uydurdum, içime mi doğdu bilemedim:-)
Bildiğim, artık zorlanmadan pıt diye poşet açabiliyorum, hatta açamayanlara da yol yordam öğretiyorum marketlerde:-)

Size de öğreteceğim.
Her market alışverişinizde beni anacaksınız.
İyi anın mümkünse:-)



Poşetimizin kulakları:-) 



Kulaklarından birini dış tarafından tutup açıyoruz. O açılırken poşetin ağzı da kendiliğinden açılıyor


Bu kadar kolaymış meğer:-)

Bunca zamandır bilip de saklayan var idiyse teessüf ediyoruz.
Bilip de saklamayan, herkese duyurmayı borç bilen bana teşekkür ediyoruz:-p




13 yorum:

  1. An itibariyle kopmuş durumdayım:))), başka şey istesem olacakmış. Dün aynı gerilimi yaşadım, şunu açabilme klavuzu olsa bari dedim, yeminle dedim,blogda sorayım dedim ama siz yazana kadar unuttum:)) Şu dünyada delilik sınırında bazen yalnız olmadığımı görmek, deli olmadığımı, iki kişi bile olsak 1'den çok olarak normal olduğumuzu kendime kanıtlıyor. Çok güldüm ayrıca deneyeceğim ve denerken sizi anıp, güleceğim:)))

    YanıtlaSil
  2. Nil,
    Umarım anlatabilmişimdir ve siz de kolayca açıverirsiniz artık.
    Beni anıp gülmeniz zaten harika olacak benim için:-)

    Hayrınıza siz de marketteki poşetzedelere anlatıverin olmaz mı? :-)

    YanıtlaSil
  3. Nuray;

    Çok iyi anladım,çok net anlatmışsın ve anlatırım hatta yarın yazımı yazarken bu postun linkini vereceğim,iznin olursa:))))

    Sevgiler

    Nil

    YanıtlaSil
  4. Tabii, link verebilirsiniz:-)

    YanıtlaSil
  5. :)))))))) ya ben de o kadar sorun yaşıyorum ki bu poşetlerle:)) artık kasadaki kız yardım ediyor da anca öyle açabiliyorum. Deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  6. :))) Süper pratik bir yol aklınıza sağlık... Benim de açtıktan sonra takıldığım kısım poşetin dibinin hemen tırtılı vermesi ve yeni poşetle boğuşma sorunsalı :)

    YanıtlaSil
  7. ayy nefret ediyorum gerçekten.. orasını tutarsın açılmaz.. üflersin olmaz.. bu yöntemi hemen deneyeceğim.. çok teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  8. Havva,
    Bazı poşetler çok ince oluyor, kenarı keskin birşeyler aldığımızda yırtıveriyor hemen..
    Onları ayır bir poşete koymalı asıl poşeti yırtmasın diye..

    YanıtlaSil
  9. Nuray, mimlenmiş bulunuyorsun
    Sorular için benim sayfaya bakabilir misin?

    YanıtlaSil
  10. Allahım yaaaaa :)))
    Az önce marketten geldik.
    Benım acamadıgımı gorunce arkamdaki teyze poşeti parmağını yalayıp poşeti actı ve elıme verdı :))
    tutmak ıstemedım ama ayıp olur dıye aldım artık :)))

    Allah ne muradın varsa versın Nuray'ımmmmm
    Öperim kocaman...

    YanıtlaSil
  11. Off, bir de bu var değil mi? :-)
    Bana gerçekten çok teşekkür ederiz, iyi ki yazdım:-)))

    YanıtlaSil
  12. Bende bunu otomasyona dökmek istiyorum :) müşteri uğraşmasın sadece poşeti alsın gitsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kasa önünde paketleme yapmaktasa, poşetleri alıp, aldıklarını da market arabasına koyup kenara çekilmeli. Yavaş yavaş, sakin sakin aldıklarını poşetine koymalı. Bu sayede hem kasada birikme hem de telaş olmaz:-)
      Ben öyle yapıyorum.Bu da bir fikir:-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...