Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Şubat 2012

George Clooney- Senden Bana Kalan



Yine yalnız gittim. Yalnız film izlemeyi yine severek.
Yine hiç yorum okumadan, hakkında hiçbir şey bilmemeyi seçerek.
Ve yine kurulduk koltuğumuza; ben ve pörtlemiş mısırım:-)

Film dram-komedi diye sınıflandırılmış. Oysa komik değildi. Tamam komik ögeler vardı ama komedi filmi değildi yani. Ben gülmedim, bir iki kişi güldü ama.
Dram denebilir rahatlıkla.
Komadaki Cooloney'in karısı müthiş görüntü verdi ki gayet dramatikti.
Hikaye çarpıcı, sarsıcı. Kolay kaldırılır, hazmedilir değil..

Oyunculuklar doğal, samimi, sıcak, yakın, olası...
Çocuk oyunculardan Alex (Shailene Woodley) oldukça başarılı bir sorunlu ergen portresi çizmiş. Havuz sahnesine dikkat; İç burkucu.

Hawaii'nin baştan çıkarıcı güzelliği, tatil, deniz, yaz, insana bir iyilik, güzellik veriyor.
Ama tabii hikaye trajik...Kendinizi güzel havalara öyle çok kaptıramıyorsunuz...

Görüntüler harika, film müzikleri nefis, George Cooloney ilk görüşte aşık olunup, koluna girilip gidilesi:-)
O zaten öylece dursun, ne konuşsun, ne hareket etsin, ben ona bütün Oscarları, ödülleri yığarım. Vallahi de yığarım, billahi de yığarım:-)
Zaten Altın Küre verildi kendisine ve filmine.
En İyi Uyarlama Senaryo Ödülü verildi Oscar tesellisi olarak ama üzülmesin.
Ben yukarıda tüm ödülleri vermiştim:-)

Filme eriyip bitmedim doğrusu. Kötü de değildi tabii.
Ama ne bileyim işte...
İlk sahnede canım George'un karısına dedikleri işledi içime biraz..
Sen yeter ki iyi ol, ben iyi bir koca ve iyi bir baba olacağım deyişi; elimizin altındayken ilgilenmediğimiz, işe güce paraya pula dalarak ihmal ettiğimiz; agresifçe, düşüncesizce harcayıverdiğimiz, görmezden gelip, har vurup harman savurduğumuz  en yakınlarımızın varlığının bir anda ne kadar önemli ve vazgeçilmez hale gelebileceğini akıtıyor kalbinize.
Ama sonra...
Tam adama düşman, kadına dost olmuşken, bir anda ters köşeye yatırılıyorsunuz.
Sebebini izleyeceksiniz artık. Onu da mı diyeyim? :-)

Çok istiyorsanız gidin, izleyin.
George'cuğuma da bir selam çakın benden..
Ah... Ah.. diyorum başka bir şey demiyorum:-)

İyi seyirler:-)


Filmin Fragmanı



Filmin Künyesi

Sinemalar, Seanslar


6 yorum:

  1. notumu aldım.
    en kısa zamanda seyredeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel özetlemişsin Nuray! Sizin ifadelerinizi beğeniyorum.
    Benim de gitmek istediğimbir flim bu. Ama kalbim çok dayanmıyor ağır dramlara ama gitmeye değer sanırım:)

    YanıtlaSil
  3. yalnız sinemaya gittiniz demek,
    vaybe lisedeyken bende bir kere yalnız sinemaya gitmiştim.şimiki aklım olsaydı gitmezdim.
    tam bir sap mışım.

    YanıtlaSil
  4. Şimdiki aklınızla gidin bence, gayet keyifli:-) Ama bana öyle tabii..

    YanıtlaSil
  5. Nuray'cım bende filmi hiç komik bulmadım. Hüzünlü geldi bana.. Birde konusunu kısaca okuyup gitmiştim ve tamamen başka türlü hayal etmiştim.. O konuyu yazana saygılarımı iletiyorum..:))

    Buraya da ekliyorum..

    Hawaili zengin toprak sahibi Mat king eşi ciddi bir tekne kazası geçirince tüm hayatını gözden geçirmeye karar verir. Kızlarını alıp Kauai'ye tatile götürür. Geçmişini ve geleceğini yeniden değerlendiren Matt ailesinden kalma büyük mal varlığını satma kararı alır..

    Bu okuduklarımla seyrettiğim o kadar farklı gelmişti ki bana..

    YanıtlaSil
  6. Bengi, En iyisi hiç yorum okumamak. Kendi yorumumuzu izlerken ve sonrasında yapmak..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...